FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Klub Moto Lodz Strona Główna
->
Motorki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Regulamin
Konkursy
Spoty
Off Topic
Przygody
Reklamy stron
Tuning
----------------
Tuning mechaniczny
Tuning wizualny
Usterki
----------------
Cięższe Usterki
Lżejsze Usterki
Mini ALLEGRO :P
----------------
Sprzedam
Kupię
Inne
Galeria
----------------
Motorki
Filmy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bolec
Wysłany: Nie 13:38, 14 Sty 2007
Temat postu: Romet Ogar 205 Dane techniczne
Jest to druga wersja motoroweru dwuosobowego powstałego z zespołów motoroweru 50 T3 dostosowanych do silnika ze skrzynka 2 - biegową z zakładów metalowych DEZAMET. Motorower Ogar 205 był produkowany w Zakładach Rowerowych ROMET od roku 1986 do 1993 równolegle z modelem Ogar 200. Ogar 205 ma zmienioną konstrukcyjnie ramę dostosowaną do silnika DEZAMET, obszerną skrzynkę narzędziową z miejscem na zapasowe akcesoria. W modelu tym wprowadzono zmodernizowaną lampę przednia i tylną z zewnętrznymi przyłączami kolektorowymi. Poza tym w motorowerze wprowadzono wiele drobnych zmian konstrukcyjnych ułatwiających montaż i obsługę motoroweru.
Silnik: dwusuwowy, jednocylindrowy
Chłodzenie: powietrzem
Typ silnika: 023 Dezamet
Pojemność: 49,8cm³
Średnica cylindra: 38mm
Skok tłoka: 44mm
Moc (katalogowo): 1,7 KM przy 4800 obr. /min
Stopień sprężania: 8,0
Gaźnik: GM12F1
Sprzęgło: cierne 2-tarczowe, mokre
Skrzynia biegów: 2-biegowa, nożna
Paliwo: Mieszanka benzyny z olejem w stos. 1:30
Instalacja elektryczna: iskrownik- prądnica 6V - 20W
Świeca zapłonowa: F-80 iskra
Masa silnika (bez oleju): 10,5 kg
Zawieszenie kół:
przednie - 65 mm
tylne - 50 mm
Ogumienie: 17' x 2 1/4'
Łańcuch: rolkowy 12,7 x 7,75 x 4,88 mm 110 ogniw
Hamulce: szczękowe, bębnowe o średnicy bębna 97,5 mm
Oświetlenie:
przód - żarówka dwuwłókowa BA-15d1; 15/15W-6V
tył - żarówka S 8,5/9, 5-5W/6V
Sygnał dźwiękowy: elektryczny
Wymiary:
Długość całkowita - 1800 mm
Rozstaw osi - 1200 mm
Szerokość kierownicy - 650 mm
Wysokość kierownicy - 1050 mm
Masa w stanie suchym - 58 kg
Dopuszczalne obciążenie - 150kg
Zużycie paliwa - 2,4/100km
Poj. zbiornika paliwa - 9 l
Prędkość (katalogowo) - 45km/h
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin